loading...
♣♥دانلود اهنگ جدید♣♥
سعید بازدید : 0 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

سلام بر دوستان عزیزم

اهنگ احساسی و بسیار زیبای حس میکنم ازرضا تصویری

حتما دانلود کنید قشنگه خیلی

متن اهنگ

****************************************

حس میکنم دیگه دوسم نداری حس میکنم زیادی وجودم

چرا به این زودی ازم بریدی من که گل سرسبد تو بودم

حس میکنم تو این روزا نمیخوای یه لحظه ام حتی منو ببینی

کاش میدونستم عشق دیروز من فردا که شد تو با کی هم نشینی

دوست ندارم وجود من کنارت باعث دلخستگی تو باشه

حس میکنم باید ازینجا برم جایی که هیچکی راهشو بلد نیست..

#################################

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 102
  • کدهای اختصاصی